Mechanika: Jak hezky ohnout...

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Srpen 22 10:18:28 CEST 2022

Neni chytnete do sveraku nasadite trubku na volny konec co nejtesneji ke
kraji ve sveraku, aby to jeste slo ohnout  a ohybate.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, August 22, 2022 9:44 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mechanika: Jak hezky ohnout...

V Hornbachu, kde jsem kupoval tu tyč, měli i hladká U se závity na koncích,
jen mezi nimi chyběla "moje" velikost...
Když všechno selže, použiju nějakou věc na utahování hadic.

Já mám vždycky při ohýbání se svěrákem problém, že je ten ohyb takovej hodně
kulatej, někdy i nerovnoměrnej, tak mě zajímalo, zda je na to nějakej fígl.

PH