OT historicke paralely (8051)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 21 21:31:22 CEST 2022

To jsem dělával třeba když byla dcera malinká a po obědě spala. Když
jsme třeba byli někde na víkend a dítě po obědě spalo, tak jsem za ty
2+2 hodiny napsal celkem dost kódu. A třeba týdenní dovolená, to jsem
napsal celou aplikaci.
Vzal jsem si malej počítač, sednul jsem si někde k její postýlce a
prostě psal.
Tedy nebylo to tak, že bych začal s bílou stránkou a skončil s hotovou
aplikací, ale vzal jsem něco podobného a začal to upravovat. Menší
aplikace v pohodě dáš.