OT historicke paralely (8051)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 20 17:05:26 CEST 2022

Právě odtud pramení má celoživotní touha ladit v RAM.
Když jsem byl ještě mladý, krásný a chytrý, a začínal jsem se Z-80,
tak mé první výrobky byly simulátory EPROM v různých podobách.

A zůstalo mi to až do dneška, kdy už jsem starý, ošklivý a hloupý.
Proto moje etapa okouzlení AVR byla krátká, a hned když se objevila
možnost používat procesory s univerzálním přístupem k paměti,
tak jsem skočil po PIC32 a následně po ARMu.

Všechny mé procesory mívají za sebou tak 1-5 zápisů Flash.
Většinou tak 1-2 ověřovací a pak poslední před napálením finální
zamčené verze, která odchází do světa.
A předtím několik set nebo i tisíců zápisů do RAM ve fázi vývoje.

PL