Re: Výstupní proudy u PCF8574

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Srpen 19 20:19:05 CEST 2022

Jestli to není tím, že výrobci ARM se snažili naházet uživatelům pod
nohy co možná nejméně klacků. Když se podíváte jaké divokosti jsou v
linker skriptech pro Xtensa nebo PIC32, přejde vás chuť si s tím něco
začínat. Na SWD rozhraní pro debug jsem dost nadával, ale jde si na to
zvyknout a proti starým 8-bitům je to naprosto úžasná věc.
Mimochodem, teď si hraju s clang/llvm a pro čisté bare metal
programování v C/C++ na Cortex-Mx je to už ve stavu, kdy není potřeba
ani binutils. Samozřejmě chybí něco jako newlib, ale já to zas tak moc
nepotřebuji a je možné, že to pomocí clang půjde přeložit. A ten clang
začíná být efektivnější než gcc.

Mrazík