Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 19 15:36:27 CEST 2022

To jsem udělal,  ale buď to zpracovává nějaký robot,  nebo to prostě
ignorují. Do příloh jsem dal screeny,  popsal vše a result byl,  že v
tracking je,  že zboží bylo dodané. Že to bylo na úplně jiné místo Ali
nezajímalo...
Až reklamace u banky (placeno kartou)  a znovu doložení všeho mi vrátili
peníze.
Ještě jsem zapomněl dodat,  že další vedlejší efekt téhle akce je,  že když
někdy něco objednám,  objednávka projde ale prodejce většinou v zápětí
objednávku stornuje a vrátí peníze. Jednou to bylo s odůvodněním,  že
nemůže dodat potřebnou kvalitu. Evidentně od té doby reklamace u banky a
zrušení toho prodejce  koluji i v nějaké databázi prodejců jako problémový
zákazník. Protože tohle se mi nikdy předtím nestalo.