Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Srpen 19 13:52:43 CEST 2022

No ono to spis vypada, ze jsme tam kde slunko nesviti. Dle diskuze tady:
https://forum-konsumenta.pl/swiat-przesylek-opinie/ jsou to proste a
jednoduse podvodnici, neco tam pisou, ze uz snad je proti nim vedeno i
vysetrovani.
A jelikoz neni moc cesta jak toto odkomunikovat k Ali (ze to pada do
cerne diry podvodniku), tak to vypada, ze to lepsi ani nebude
BR,
Marek