Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

petr512 per512 na seznam.cz
Pátek Srpen 19 10:54:24 CEST 2022

   Heuréka,

   že by to bylo to pravé kouzlo?

   "Musíš objednávat tak, aby částka za všechny zásilky přesáhla 150Kč,"

   To jsem nevěděl (limit 150Kč pro rozlišení), nepátral jsem doposud po
logice číslování čínských zásilek...

   Je mi jasné, že to jde různými doručovacími společnostmi, ale v CZ to
vždy donese ČP.
   A celní pošta je v CZ pouze v Praze, pokud je mi známo a tu provozuje
Česká pošta nebo ne? A pokud je úspěch v celním řízení a následné
předání místní doručovací společnosti, tak už to jde od clení v režii
ČP, nebo je to opět jinak?
   Ptám se, protože jsem to doposud nemusel řešit a tímto jsem to
nemusel nastudovat...
--

   PetrP