Re: Výstupní proudy u PCF8574

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 19 10:37:37 CEST 2022

mno jak říkáš. Nebylo by ti lepší si ho prostě naprgat do toho PICu?
Pokud by se ti podařilo koupit něco z rodiny PIC16F153xx, tak by to
mohlo být celkem jednoduché.
U rodiny PIC16F152xx bych byl trochu opatrnější, ale pořád je nad 10mA
per pin.
Obojí má hardwarový I2C, takže program na pár řádek.
Aktuálně jsou v našich zeleninách dostupné:
https://www.tme.eu/cz/details/pic16f15344-i_so/rodina-pic-8-bitu/microchip-technology/

https://cz.mouser.com/ProductDetail/Microchip-Technology-Atmel/PIC16F15224-E-ST?qs=xZ%2FP%252Ba9zWqaFu9TE71IOhA%3D%3D
https://cz.mouser.com/ProductDetail/Microchip-Technology-Atmel/PIC16F15225-I-ST?qs=W%2FMpXkg%252BdQ7tfFv1ssp4Pw%3D%3D