Re: Výstupní proudy u PCF8574

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Srpen 18 19:16:17 CEST 2022

Při pohledu do zrcadla bych rozhodně neřekl "novější model".  Půl
století už na tomhle světě pochoduju.

Ale v podstatě je to pravda - udělal jsem jeden soukromý projekt na 8048
a pak jsem se vrhnul do světa PICů. (bylo to výrazně lepší - asembler
PICů by fakt dobrej).

A teď, doporučíte nějaký normální expandér s I2C sběrnicí a normálním
výstupem?

Díky

Petr