gelova oboustranna lepici podlozka/paska, nahrada k drzaku/prisavce do auta ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Srpen 18 09:40:30 CEST 2022

tak jsem hojne aplikoval JAR, tak uvidime.
pokud to nepomuze, zkusim podlepit plosne moji oblibenou obousrannou
penovkou.
dik za info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.