gelova oboustranna lepici podlozka/paska, nahrada k drzaku/prisavce do auta ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Srpen 17 18:12:38 CEST 2022

Taky mi na slunci občas odpadla přísavka. Na webu jsem našel rady na
nastříkání lakem na vlasy nebo podlepení tou oboustrannou páskou. Docela se
mi osvědčilo dát pod přísavku trochu vody. Po čase se na slunci připekla a
držela dobře. Jenže pak jsem ji musel sundat na STK, i když držák ve výhledu
nepřekážel, a už s tím bojuji zase...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, August 17, 2022 3:51 PM
To: hw konfera
Subject: OT: gelova oboustranna lepici podlozka/paska, nahrada k
drzaku/prisavce do auta ?

hezky den.
po nejake dobe se mi od palubky odlepil drzak na telefon. klasicka
kulata prisavka, mozna "iOttie Easy One Touch". zespodu bylo original
jeste pruhledne gelove lepidlo. mozna to asi postupne degradovalo, neco
i vyteklo na palubku.
tak jsem ten sajrajt pracne sundal, na palubku nalepil pripravene
kolecko s hladkou plochou oboustrankou a zjistil, ze ta prisavka bez
toho lepidla proste nevydrzi. nekdy za mokra se to chytne, ale asi
slunicko atd. a odpadne. jde nekde sehnat ten gelovej lepici sajrajt,
kterej jsem pracne sundal ?  pokazdy najdu jen tu podlozku na palubku,
plastove kolecko s nejakou lepsi oboustrankou, nebo gelovou pasku, co
ale neni dost siroka, aby byla v kuse pres celou plochu prisavky. klidne
to muze bejt i nejake prilepeni "na vecne casy", protoze pokazde muzu
odloupnout drzak i s tou podlozkou.
dik za info.
tomik.

--