Re: Záhada UHF tranzistoru

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Srpen 17 16:39:27 CEST 2022

Mně to zase tak záhadné nepřipadá. Tranzistor je konstruován a
optimalizován pro napájecí napětí 13.6V, o moc víc nesnese (max. 17V),
má nějakou definovanou výstupní impedanci (dost malou) a je tedy jasné,
že do přizpůsobené zátěže při daném napájecím napětí prostě víc nedá i
když ho přebudíte. Nevysvětlím, proč je ta rezerva pro chlazení tak
velká, ale už jsem psal, že buď je to dáno požadavky na automotive nebo
to prostě výrobce dal do velkého normalizovaného pouzdra, protože je
lepší mít rezervu než řešit reklamace.

Mrazík