Re: Python + Spyder problém

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Srpen 17 16:10:29 CEST 2022

No tohle zas chápu: Lidé zvyklí na víc monitorů a maximalizovaná okna,
budou mít:
1. monitor: datasheet od readout čipu
2. monitor: IDE
3. monitor: dokumentace k API
4. monitor: poznámky
:-)

Já, zvyklý okna nemaximalizovat, 1, 3 a 4 hodím na jeden a na druhém
můžu mít VS i s terminálem a druhými poznámkami, resp. častěji mám
notepad++ a obyčejný cmd.

PH