Boj s pointery

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Srpen 17 13:45:03 CEST 2022

Pri opusteni funkce (presneji asi pri opusteni bloku, ve kterem je
promenna platna, ve scope) je pamet pro lokalni promennou uvolnena.
Pointer tim padem smeruje na pamet "kde byla" vase promenna a kdyz pak
pointer pozdeji dereferencujete, uz tato pamet muze byt obsazena nejakou
zcela jinou promennou.

Je to pomerne zakerna chyba, ktera ma tendence se projevovat velmi nahodne.
J.