zaseknuta snorka v pracke

Středa Srpen 17 10:14:16 CEST 2022

To už jsem taky kdysi řešil. Tkanička byla jednou dokola, bylo potřeba buben
protočit proti směru zamotání, tady bych si tipnul že proti směru ručiček vzhledem k
fotce. Zároveň je třeba tkaničku upevnit, aby při točení měla snahu ten utažený
šmodrchel rozmotat (bude to jen přeskočená otočka, ale když se utáhne, tak to
prostým tahem ven nejde, je potřeba aby to přeskočilo zpátky). Tkaničku jsem
zafixoval uvnitř bubnu co nejblíž k díře (karosářská podložka + omotat skrz větší
matičku a zavázat). Zvažoval jsem i nandání nějaké pružiny, aby ji to tahalo ven,
ale to už nebylo potřeba.
Jestli se ale šmodrchel protáčí spolu s bubnem, tak nevím, nám se tehdy zadrhla při
pomalém točení a buben se hned zasekl, takže tam byla jen jedna smyčka a povedlo se,
že při tom zpětném točení přeskočila zpátky. Ručním otáčením bubnu zpět se mi to
dostalo do stavu, že to kladlo odpor a když jsem cuklul ještě kousek, povolilo to.

D.O.