OT blinkry

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 16 21:58:12 CEST 2022

Je to tak,  že když vozidlo (obecně)  není vybaveno směrovými světly,  je
nutné používat ustanovená znamení o změně směru jízdy.
Ty lze použít i při nouzové dojetí při nefunkčních směrovkách. Pokud ale
vozidlo je vybaveno směrovými světly a jsou nefunkční,  není vozidlo
způsobilé k jízdě.  Neboli nesmí  vůbec vyjet.