Re: Záhada UHF tranzistoru

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Srpen 16 20:26:38 CEST 2022

Těžko říct dnes, jestli se to zítra ujme. Zajímavé je, že používají ty
NXP tranzistory, které jsem našel na Farnellu. Asi zatím nic lepšího
nebo levnějšího na trhu není.
Ale pamatuji si jak jsem kupoval před víc jak 20 lety novou pračku.
Kamarád měl obchod s bílou technikou a provozoval i servis. Když jsem mu
řekl, že chci model řízený procesorem, dost mě od toho zrazoval, že prý
je to drahé, nejsou s tím žádné zkušenosti, za tu cenu bych mohl mít ty
pračky dvě, mechanický programátor je dobře vyzkoušený atd. I technici
jsou v zásadě konzervativní lidi, řídící se osvědčenou zásadou, že když
něco funguje, je lépe se v tom nešťourat.

Mrazík