Re: Záhada UHF tranzistoru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 16 15:15:08 CEST 2022

MRF24G300 je na 2,4 GHz, já ale hledal na 868 MHz.

Původně jsem si myslel, že někdo ze zdejších radioamátérů napíše třeba
něco o tranzistorech do PA na 1200 MHz - Na něco takového jsem
samozřejmě kdysi narazil při hledání něčeho jiného. A tehdy mě
překvapilo, že mi přišly docela levný. Měli tam právě různý věci pro
radioamatéry na UHF.

No ale teď mě zaujalo spíš to proč je ten nesoulad mezi max. ztrátovým
výkonem a max výstupním u toho AFT09MS031.

PH