zaseknuta snorka v pracke

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 16 00:52:32 CEST 2022

Ale to je skoda. Mame tiez zhora plnenu Elektrolux, netrufam si
odhadnut vek presnejsie ako medzi 14 a 17r. Ked zacala byt hlucna,
dopracoval som sa k loziskam, jedno malo prehrdzavenu krytku a
hrdzavelo uz samotne. Vymenil som oba, vazeliny som tam dal, kolko
voslo a odvtedy klud. Asi po roku som este vymenil tlmice. Je pravda,
ze uz asi rok obcas "zamrzne" pred odstredovanim. Staci vypnut a
spustit program odstredovanie. Pri ziadnej inej situacii nemrzne a
samotne odstredovanie prebehne uspesne.

A k veci, snurku by som asi tiez iba odstrihol. Mozno sa casom objavi
dole vo filtri. Ten obcas treba precistit.

miro

Dňa 15. 8. 2022, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):