Re: OT Elektrokoloběžky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 15 12:47:40 CEST 2022

Hmmm, tak pokud to při jízdě klade takový odpor i při kompletně
odpojeném motoru (což se mi popravdě moc nezdá, protože tak silný
cogging-efekt ani jiné ztráty bych nečekal), tak pak už je skoro
zbytečné, aby to mělo podobu koloběžky. Pak už by to rovnou mohlo být
ještě vyšší a tedy schopné překonávat velké terénní nerovnosti. A
případně mít i sedátko (já vím, že nesmí).

Otázkou ale je, co se stane, když dojde baterka. Jestli to opravdu
odpojí motor, nebo to nějak brzdí zatížením drátů od motoru.

PL