Re: Tranzistorová "mikrovlnka" s nižší f (puška na drony)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 15 08:45:31 CEST 2022

Asi jí rusáci špatně okopírovali:-)
U Papoucha měl dědek ze sousední firmy, v posledním patře, taky takovou
a fungovala normálně. Ovšem při pohledu na velký, slídový poklop mi
došlo, že motorek tam je taky, skleněný tác dole taky, jen je navíc ta
veliká slída a míchadlo nad ní. Takže to bude asi dražší než otočnej talíř.

Ale v případě toho použití více vysílačů je relevantnější úvaha,
srovnávat klasickej radar vs s umělou aperturou.

PH