Re: Zrcadlovky končí (bylo:Re: Stacionarni foťák)

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Srpen 14 12:50:45 CEST 2022

Dobrý den,

Před dvěma roky nám na canon.cz tvrdili, že Canon přestává vyrábět
kamery, protože foťáky zvládnou to samé. Stále kamery vyrábí, a
prodáváme je. Takže bych bral takové články s rezervou.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora