Re: Zrcadlovky konèí (bylo:Re: Stacionarni fo»ák)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Nedìle Srpen 14 10:47:39 CEST 2022

(Firmy) X a Y souperily.
X a Y souperili.
Takze zadna hrubka.

Slovo 'lepsi' nedava moc smysl, kdyz kazdy soudruh ma meritka a
pozadavky nastavene jinak.
Stejne se zase skonci u nejakych konzervativnich vykriku 'to se tak dela
uz XXX let a tak je to spravne' - ano, u filmu to melo jednoznacny
technicky duvod (z rohu na me vycitave hledi dvouoka Yashica), ale
postupem casu ty duvody (pro nektere uzivatele) zcela vymizely. Ja jsem
jen pouhy amater a nikdy nepouziju hledacek, ani elektronicky - zcela si
vystacim s vyklopnym displejem nebo pripojenim pres mobil (vyjimecne,
ale uzitecne) - bezzrcadlo Canon. Ano, profi fotograf nejakych
superrychlych akci to ma jinak, ale nemusime dlouze premyslet, co je
'niche' a co je 'masa'. Navic opravdova 'masa' foti svoje 5x5cm selficka
na facebook.

Zamackneme slzu svymi prsty cernymi od kopiraku a schovejme psaci stroj,
na kterem jsme napsali 50 kopii tohoto emailu ;-) To byl aspon ten
spravny pocit z tvorby, kdyz to bylo slyset i pres zed! Cink! Cink!
J.