Re: Mechanika: Rozebiratelné spojení motorku s plastovým výtiskem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 13 22:02:44 CEST 2022

Aha, až teď jsem si všimnul, že hřídelka není čistě kruhová, ale s
plochou. Tak to asi bude stačit správně tvarovaná díra.

Resp. bude stačit, jestliže to bude na poloměru cca 1 cm táhnout silou
cca 10 N?

PH