Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 13 16:07:39 CEST 2022

Gůgl něco takového tušil s předstihem, takže jenom co se mi přestaly
objevovat reklamy na el. koloběžky a skejty, začaly se objevovat reklamy
na chodítka a invalidní vozíky:-)

Základním problémem dnešní doby je, že z velké části přestalo platit "Za
blbost se platí".

Osobně si myslím, že primárním řešením je spoluúčast na léčebných
nákladech, pokud důvod léčeného problému souvisel se zjevně nevhodným
chováním pacienta, nebo někoho jiného. A je jedno, jestli jde o kouření,
motocross v lese, nebo koloběžku na chodníku. A pokud je viníkem dítě,
tak nechť platí zákonný zástupce. Prostě ze zdravotní pojišťovny přijde
příkaz k úhradě a hotovo. Další pokračování stejné, jako při libovolném
jiném dluhu na ZP. A až se v novinách začnou objevovat články o
rodičích, co kvůli exekuci 2 mega u VZP přišli o byt, protože nemohli
platit hypotéku, a zlobivé dítě jim sebrali, protže se o něj pod mostem
nemohli řádně starat, tak se přestanou objevovat články o nadměrném
počtu úrazů.

Ale směřuje to spíš k těm povinným tachografům, takže za pár let, budou
všude a úřady budou registrovat každé překročení rychlosti, ... přejetí
na červenou i žlutou a řidič, který pojede na žlutou moc často, dostane
pokutu.

PH