OT: CHEM: obtisk cykoplaste na pvc linu(podlahove krytine) ?

David Obdržálek David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Pátek Srpen 12 21:15:13 CEST 2022

Podle fotek bych řekl - Bohužel, pneu a lino zreagovaly a lino to ochotně nasálo.

Řešení jsou imho jen tři - 1. vyměnit lino, 2. počkat, až to samovolně vyšisuje
(resp. rozpije se natolik do plochy, že to přestane být tolik vidět), 3. kola
opakovaně stavět po celé kuchyni, aby se žlutohnědý vzorek vytvořil všude.

Ještě mě tedy napadlo řešení 4. Retr0Bright
(http://robodoupe.cz/2018/az-se-zima-zepta/).

D.O.