UPS pro NVR hikvision NVR DS-7608NI-K2 (kamerovy system), moznost korektniho vypnuti ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 12 10:37:03 CEST 2022

u me lezi otevrenej NVR na policce vedle pc, prave aby nedelal kraval
ventilatorek. takze hdd je stejne teplo jako me :-).
ted koukam, ze to ma napajeni obyc 12V/DC, tak asi neni potreba skutecna
UPS, ale jen zdroj 12V s prepinanim na baterku a ta muze byt za par supu
velika. takze asi vyreseno.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65