UPS pro NVR hikvision NVR DS-7608NI-K2 (kamerovy system), moznost korektniho vypnuti ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Srpen 12 10:09:25 CEST 2022

Není to NVR, ale server... zažil jsem už asi 4x za mé dlouhodobé praxe, že
po výpadku napájení se server už nerozebehl. Všechny disky byly kaput a
bylo úplně jedno jaký RAID tam byl. Takže tolik ke spolehlivosti. Dokud
server běžel tak žádný problém nebyl. Diagnostika byla OK a nic
nenaznacovalo nějaký problém. Ale jakmile se disky zastavily tak už se
neroztocily... Kdyz jsem pak s ním laboroval tak občas pomohlo s ním trochu
zatřepat (takový pokus, zálohy jsem mel) a rozběhl se, ale dalo se nasledne
přečíst jak co. Když to byly disky v zrcadle tak z jednoho se dalo něco
dostat a z toho druhého (to same) přečíst nešlo takže třeba RAID5 by asi
nepomohlo, možná RAID6, či RAID10 atd. Takže zálohování v první řadě...
Jednou mě zachránilo to, té než jsem server vypnul tak jsem si data
zkopíroval. Když jsem ho vypnul a vzpomněl jsem si, že bych si ještě rád
opsal nějakou konfiguraci tak už byl kaput a nepomohlo nic (možná nějaká
specializovaná firma).