Re: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 22:26:43 CEST 2022

Budu moooc vzpominat. Tu sroubovaci jsem videl pred 2-mi, 3-mi? roky.
Ta sroubovaci je mozna jen o chlup tlustejsi.
Hodne se podoba rucce pro radu 900M.
Mne osobne se tak nejak lepe drzi ta 9501.
Jinak mezi nami devcaty, ta sroubovaci je podle mne zase jen klon Hakka FX8xx.

Apropo, kolega si kdysi stezoval, ze se mu zda, ze kulickovy otresak chodi obcas
blbe. Kdyz jsem objednaval dily, tak zrovinka k rucce jsem dostal 2 otresaky,
kulickovy (RoHS) a stary poctivy (dneska v EU fujky) s Hg. Osadil jsem ten
zakazany a jsem maximalne spokojeny.

To co mu tehdy prislo z ciny, bylo fakt dost osklive. Pajeni velice osklive,
lanko od faze viselo za fous a hrozilo upadnutim do desky.
PE vodic? Ha, ha. Proste rychle to zbouchat a pryc s tim.

JURP