Re: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 17:45:19 CEST 2022

Odpovedi v textu.

Dne 11.8.2022 v 13:53 Ondra napsal(a):
> Oživím téma páječky na čínské hroty T12. ERS50 mi nějak přestává hřát na hrotu a
> hřeje do pera. A ten výkon celkově nestačí na desky s rozlitou mědí.
>
> Co jsem tak koukal, tak se dnes nabízí pero plastové, kovové a kombinované
> s převlečnou maticí. Máte tyto pera někdo osahané a poradíte, které je
> nejvhodnější na držení cca 1 hodinu denně?

Provedeni s prevlecnou matkou je trochu pevnejsi-mene se klati hrot v rucce, ale
neni to az tak moc velky rozdil ale prichazite o bleskovou vymenu hrotu-za tepla

osobne mam rucky typ 9501, ale je to dano 3 faktory:
1) je to klon Hakka
2) jsem skrbla a kovova rucka uz byla moc $
3) nekde si kdosi stezoval, ze ta kovova se moc zahriva

> Je nějaký rozdíl v páječce s potiskem Quecoo , Quicko a Ksger ? Teda krom financí.

KSGER - starsi 'standard', vice variant, lze skladat i jako stavebnici. Drive
         byly dily poruznu od prodejcu dohromady levnejsi, nez primo od vyrobce
web jsem nenasel, pouze e-shop na Ali

Quicko - druhy v poradi, minus za 4-pin
vlastni web  http://quickochina.com/

Quecoo - jen hotova sestava
vlastni web   https://www.quecoo.com/

> Proč jsou vlastně některé 4 pinové a některé 5 pinové ?
KSGER - 5-pin v rucce je otresovy spinac+termistor pro kompenzaci
         studeneho konce termoclanku

Quicko - 4-pin pouze otresak

Quecoo - vim jen, ze nove existuje

> Díky Ondra

U toho Ksgeru-stavebnice je vyhoda, ze to mate vice pod kontrolou.
Upilovat desku, naletovat konektor pro snadne odpojeni PCB od kulateho
konektoru pro pripadny servis regulatoru. Jinak to prijde jako nerozebiratelna
sestava. Ukostreni Al krabicky, dodatecna izolace PWR desky od Al krabicky a
doporucuji ve zdroji ustipnout roh Al chladice, protoze izolacni vzdalenosti
na PCB cinanovi nic nerikaji.

U zbyvajicich dvou si nedelem iluze, ze jsou na tom lepe. Jen to bude pracnejsi
na dodelani.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.