Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Srpen 11 12:21:49 CEST 2022

kdyz tu brouzdame tou legislativou. pokud to chapu dobre, uz nemusim mit
na elektrokole povinny prislap, ktery udrzel kolo jako "kolo" a ne
motorovy prostredek a muzu jezdit klidne jen "na packu" bez slapani do
tech 25km/h ? kdyz muze kolobezka a elektroskutr bez ridicaku do 25km/h
  ? nebo je to zase nejak lisacky po cesku, ted frcej kolobezky a
elektroskutry, tak na pravidla sit a hura ?
:-)
tomik.
nemam ani jedno z toho, ale na dovolene si pujcuju elektrokolo pro
presun mezi sklipkama na morave :-)

Dne 11.08.2022 v 12:09 Aleš Filip napsal(a):

> Dobrý den,
>
> Ano. Koloběžku prý nadzvednou, a zkouší, na kolik se to roztočí. Dokonce
> prý i vědí, jak se to dá do toho druhého odblokovaného módu přepnout
> (většinou podržet brzdu a plyn po nějakou dobu). Teď němci a řeší s
> autorem toho odblokovávacího programu, aby šel ten odblokovaný mód
> spustit až po zdání PINu na mobilu.
>
> S pozdravem,
>
> --
>   Aleš Filip