Re: OT Elektrokoloběžky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Srpen 11 12:09:56 CEST 2022

Dobrý den,

Ano. Koloběžku prý nadzvednou, a zkouší, na kolik se to roztočí. Dokonce
prý i vědí, jak se to dá do toho druhého odblokovaného módu přepnout
(většinou podržet brzdu a plyn po nějakou dobu). Teď němci a řeší s
autorem toho odblokovávacího programu, aby šel ten odblokovaný mód
spustit až po zdání PINu na mobilu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip