Re: OT: Elektroměrový rozvaděč a případná fotovoltaika.

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Srpen 11 10:10:48 CEST 2022

My jsme momentálně v přípravě FVE a dodavatel trvá na elekromeru v plotě a
minimálně tři dráty od HDO protože existuje speciální HDO povel pro
odpojení FVE od sítě  Jinak to údajně ČEZ distribuce nepripoji.