Tranzistorová "mikrovlnka" s nižší f (puška na drony)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Srpen 10 13:01:35 CEST 2022

Předpokládám, že v tom případě by šlo udělat i "mikrovlnku" na nižší
frekvenci, třeba 860 MHz, což by mělo lepší hloubku vniku než ty
stávající GHz. Jak to vychází cenově v porovnání s magnetronem?
Nebo je nějakej zásadní důvod, proč by to takhle nemělo jit?

PH