profibus profinet

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Středa Srpen 10 11:37:15 CEST 2022

Dobry den

Jeden zakaznik projevil zajem o pripojeni moji desky pres nekterou z
vyse uvedenych sbernic.

Zatim jsem nasel pouze technicke specifikace, ktere desky splnuji   (Mam
na nich  RS485 i ethernet. ).

Nikde jsem ale nenasel definice datovych protokolu,ktere po dratech behaji.

Ocekaval bych nejaky popis komandu

1 Kdo mi pridel v systemu adresu -jestli je to natvrdo nebo probiha
nejaka enumerace

2  Jakym komandem se master zepta na rychlost zrovna meho pristroje

3 Jakou datovou strukturou mu odpovim

4 Jak casto muzu posilat data (potreboval bych asi 20bytu kazdou ms).

Mohl byste mne prosim nasmerovat na nejakou dokumentaci nebo priklady.

Diky Fanda