Re: puška na drony

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Srpen 10 11:01:10 CEST 2022

Nabijat baterky "v poli" asi tiez nebude jednoduche a na noc nebudu chodit
do "teplej postele" s o zasuvkou na nabijanie mobilu a dalsich zariadeni na
nocnom stoliku ;-)
A malo by to asi vydrzat viac ako zvesenie jedneho drona.

Koho to zaujima, moze pohladat komercne vyrobky a info k nim.
Fyzika je dana, ukrajinci nebudu nijako super vpredu voci sucasnym inym
zariadeniam na trhu.
Rusi pouzivaju na ukrakine tusim 7 druhov vojenskych dronov, osadenych
vacsinou komercnymi (non-military) modulmi.
To nie je vela a asi nebude nutnost robit nieco siroko pouzitelne na vsetky
moznosti na svete ...

A rozne "hrackarske" drony (DJI a pod.). Tie nie su nijak super zabezpecene
a dokonca pri niektorych typoch vysielac operatora vysiela svoju poziciu
- vozim sa na bicykli/lyzujem, ... inak sa hybem  a dron leti nadomnou a
filmuje ma -> skvela zabava ...  v civile ...
pre pouzitie vo vojne asi nie OK .-)))
Pri zachyteni komunikacie moze priletiet na aktualne miesto operatora
nejaky "pozdrav", aj ked sa operator hybe v priestore.

Dodo

st 10. 8. 2022 o 10:36 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):