OT: Android auto pro Android 9

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Srpen 9 22:52:21 CEST 2022

To mi občas dělá taky nepřišel jsem na to čím to je někdy pomůže zavřít
všechny aplikace.
Nechat telefon zamknutý a pak odemknout, ale je to dost opruz... Moje
sestra měla Andorid9
a má Fabii a taky s tím měla problémy, od té doby co má Andorid 10 tak
říkala, že vše v pohodě
a neblbne to, ale tam je Android auto u nás podporovaný a nemusí se tam
takhle oblikou nahrávat......

Zdeněk Aster