OT: Android auto pro Android 9

Úterý Srpen 9 19:50:48 CEST 2022

Navigaci pouzivam kdykoli jedu mimo mesto - ne, ze bych netrefil ale
ukazuje hlavne radary, hlidky, zacpy... (waze konkretne)
Nic to nestoji a obcas i pomuze optimalizovat trasu. (nekdy blbe, to je
fakt, chce to hlidat)
Mam to normalne na mobilu, s baterkou vydrzi par hodin, pri nabijeni z
USB konektoru je stale na 100% (nektere starsi mobily mely problem to
nakrmit i s tim)