OT: Android auto pro Android 9

Ota Herm ota na herm.cz
Úterý Srpen 9 19:41:45 CEST 2022

Nečekejte od toho zázraky. Mám AAWireless už celkem dlouho, nějak to
funguje, ale výpadky jsou a dle zákona schválnosti přesně v době, kdy je
navigace nejvíc potřeba. Je to asi spolehlivější, než kabel (ten byl u mě
prakticky nepoužitelný), ale zrovna spolehlivé to tedy není.
Ta připojovací sekvence je prostě nějaká divná. A trvá to dost dlouho, než
se to propojí.
Taky např. ale nejde vůbec volit, který přes který mobil se to má propojit.
Prostě si to jeden vybere, zřejmě poslední připojený. Když mu chci vnutit
jiný, tak to znamená na chvíli jeden přepnout na režim letadlo... Celkem
zábava u aut, kde jezdí víc řidičů a občas jedou i společně.
Ota