OT: jak sundat lepidlo ze zbytku stare lepici pasky z plastovych oken

David Obdržálek David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 8 22:23:07 CEST 2022

Nevím jak jiné, ale sprej Label Off 50 (značka Kontakt Chemie) je v podstatě mix
limonenu + hexanu a dalších takových ředidel, ale prakticky funguje stejně jako
samotný limonen. Stojí cca 4x tolik než limonen ve flašce, zato mnohem rychlejc
ubejvá, protože je ve spreji a tak se nedá dávkovat po kapkách. Nicméně jestli je
potřeba sprej, tak limonen se dá nalít do libovolného ručního rozprašovače, i když
to je overill, běžně stačí pidi kapátko.

Takže doporučuju místo 200ml spreje za 210 Kč koupit 1l limonenu za 290 ;-)

D.O.