OT: jak sundat lepidlo ze zbytku stare lepici pasky z plastovych oken

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 8 19:49:47 CEST 2022

Odstranovac nalepiek
Napriklad:
https://www.obi.sk/cistiace-prostriedky-pre-upratovanie-a-udrzbu/hg-odstranovac-nalepiek-300-ml/p/2915320

ale predavaju to aj papiernictva, drogerie, skolske potreby a pod...

Dodo

po 8. 8. 2022 o 19:40 sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napísal(a):