OT: jak sundat lepidlo ze zbytku stare lepici pasky z plastovych oken

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Srpen 8 19:39:39 CEST 2022

Zdravim,

zateplujou nam barak a dnes prisli s tim, ze na nekterych oknech jsou nejake zbytky stare lepici pasky
(tedy zbytky lepidla - historii resit ted nchci).
oni se s tim piplat nebudou, ze zitra, nebo nejpozdeji pozitri by to uz chteli zatahnout, at to sundame, nebo to tam zustane.

poradite prosim, s cim se to da settrne a rychle sundat?
za hodku se mi pomoci technickeho bezninu povedlo sundat asi 20 cm. to je docela nedostatecna rychlost, pokud chci chodit i do prace a v oci si pospat.

PS:
na odlehceni:
na emiminu jsem se docetl, jeden manza sundal lepicku pomoci CIFu a jiny manza na to nastrikal WD40 a problemecek byl vyresinkanej ... :-D

  Sam