Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Srpen 7 14:27:01 CEST 2022

Ale jo, já to pochopil, ale v tomhle případě byla příčina v něčem jiném, i kdyby ukazovala světlicí, tak to auto nabrala. Koloběžky byly ještě nedávno brány jako chodec, od rozšíření elektroběžek jsou cyklisté. Lidi buď nepřepnuli, nebo je jim to jedno.

A ta závorka s tím souvisí tak, že vzrůstá idiocie ve společnosti a většina kašle na všechno, včetně toho se cokoli naučit.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal na smejkal.com>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: ne, 07 srp 2022 14:15
Subject: Re: OT Elektrokoloběžky

Mně šlo v podstatě o to, že se možná ukazování nohou stává novou normou,
stejně jako ježdění po přechodu, ale je to nezákonné, tudíž při průšvihu
úplně k ničemu. I když si o tom bude většina lidí myslet něco jiného.

Ona už redaktorka použila sousloví "Ženu srazilo auto", i když se spíš
žena pokusila srazit auto :-).

Standa