Re: OT Elektrokoloběžky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 6 13:06:26 CEST 2022

Dobrý den,

Blinkry to nemá. Chvíli jsem o tom uvažoval. V číně se dá koupit spousta
blinkrů. Většinou jsou světla zvlášť, a ovladač na řidítka zvlášť, a
ovládá se to bezdrátově. Bohužel, na té koloběžce není moc místa, kam to
přidělat, a mám obavu, že hlavně ty zadní bych brzo urazil, nebo
ukopnul, tak jsem se na to vykašlal. Buď ukazuju nohou, nebo když nic
nejede, tak neukazuju vůbec. Pustit řidítka na tom opravdu moc nejde :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora