co je to za 3D tisk bez strun?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 6 11:19:56 CEST 2022

Dobrý den,

Kamarád, který mi tiskne věci má obě. Jak normální, tak tuto SLA. chtěl
jsem, ať mi na tom vytiskne něco jako krabičku na mýdlo. To prý nejde,
že by to bylo hrozně křehké. Že se na tom dají tisknout sošky, a podobné
věci, ale tenkostěnné krabičky ne. Tisk je drahý, a výtisk se musí
koupat snad v acetonu, takže to ještě smrdí.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora