Re: OT Elektrokoloběžky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 6 11:11:53 CEST 2022

Dobrý den,

Pokud si zloděj všimne, že od koloběžky vede lanko okolo zábradlí, tak
to snad krást nebude. Nový kotouč přinejhorším stojí 170Kč. Když jdu
jenom např. pro chléb k vietnemcovi, tak tam mám otřesový alarm, takže
zapnu jenom to.
Kolověžku dávám dolů pod košík. Tam si toho ani nikdo nevšimne, že tam
je. ;-)

A víš, jak se na koloběžce ukazuje, že budeš odbočovat?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora