Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 5 11:57:23 CEST 2022

Ano, otázka 4 směřovala k mechanickým věcem, jako pneumatiky a duše, nad
tím se v různých recenzích hodně lidí vztekalo. Ale z recenzí se
nedozvím, jak často je to při normálním opotřebení nutno absolvovat.
Další co nevím, zda a jak často se v takové koloběžce musí utahovat
šrouby, mazat ložiska, převody a já nevím co všechno.

Tady je hodně velký + těch sdílených, sice jsem ráno zaplatil asi 80 Kč,
ale veškeré starosti skončily vyfocením jak je zaparkovaná těsně u zdi,
aby nepřekážela.

No a pak si říkám, po kolika takových cestách, kdy jedu třeba
Gotthardskou (50.103746,14.4082594,18.75z) po hodně šílené dlažbě a o
chvíli později prašnou cestou na břehu, ... bude potřeba nějaké
utahování, čištění, mazání, či se něco rovnou rozpadne.

PH