Podsvietene bananove svorky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 5 09:43:21 CEST 2022

Zrovna včera jsem v hospodě prezentoval velkorozměrový displej, kde jsem
segmenty poskládal z COB LED pásků. Waw efekt (po druhém pivu) byl
úžasný. Nepovedlo by se ti kolem toho banánku také namotat takový pásek?

Já použil tyhle (bílé a barevné)
https://www.aliexpress.com/item/1005003123949364.html
https://www.aliexpress.com/item/1005002425437246.html

Krom toho, Jack Ma na podsvětlení otočných knoflíků (možno použiť aj na
gombíky) doporučuje kruhové COB LED pásky. Například tohoto typu:
https://www.aliexpress.com/item/4000786038811.html
(náhodný výběr, je tam ještě spousta dalších druhů)