OT: Zpomalene kolecko u mysi

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 4 14:12:20 CEST 2022

Pisu jen abyste vedeli, ze i v 50 letech je clovek porad blbej...

Dneska zacala mys vynechavat...po vypnuti a zapnuti zase chvili
fungovala. Az me konecne napadlo zmerit baterky...hmmm kazda 0.9V.

Ja debil kdyz prisla nova mys ty z te "blbnouci" prendal do te nove
takze tim padem blbla i ta nova.... :-D

Zrejme ten klik z nejakho duvodu asi vezme vic stavy a mys se tim
zpusobem nejak umrtvila...zajimave je ze az do dneska ale kurzor chodil
naprosto skvele.

RV