Re: OT: Lepení hliníku

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Srpen 4 12:57:03 CEST 2022

Zdravím,ještě doplním oboustrankou také jde, jak všichni píší. Přijde mi
to podobné tomu mamutu. Nemusí to být ani 3M, ale chce se podívat k čemu
je určena.

Lepení hliníku, skla... jsem si zkoušel. Musí to být odmaštěné, páska se
nesmí nanášet ve vrstvách a skutečně očištěné, jakmile jednou pásku
trošku přichytíte a vrátíte zpátky, tak to již nebude držet. Trošku je
problém s prostředím, jednou to šlo na dýhu a ještě k tomu prohnutou a
to po čase odpadávalo, zbylo jen šrouby. Asi se z té dýhy něco
uvolňovalo tj. co se Vám se dostane z bazénu na to.... Chce si to
zkusit, pokud nehrozí nějaký úraz,... když to nebude držet, přinejhorším
opravit a sešroubovat.

Jirka